COUSAS

Así de ben me explico eu cos meus titulazos! Pero e que non sabía como chamarlle o "popurri" de cousas que quero meter nesta entrada. A maioría delas non teñan conexión ningunha entre elas, son cousas que von encontrando pola "internes" e que me gusta metelas todas no Cabanel, e así tamén as comparto con quen lle interese.
A primeira de hoxe é un buscador que xa hai un tempo que sei del, pero que hasta hoxe tampouco me parara moito a mirar como é. Tratase de Jujel.es, un buscador creado ca tecnoloxía e google inc., si, si, en serio, o Google de verdade, e que apoya a Gheada e Seseo que existe no "Jallejo". As suas busquedas ofrecen resultados en Galego, e como din eles no apartado "¿Pero que demo é isto?" da sua páxina de inicio,

"...Que ninguén o tome a mal..."

Nesta sección tamén responden as posibles preguntas que te podas facer sobre a páxina e os seus obxectivos. Eu so vos digo que despois de lelo, teñoa como páxina de inicio e poñereino no blog como recomendado.

jujel

Seguinte cousiña que encontrei (tamén de hai uns días), a chegada do iPhone 3G a España para o 11 de Xulio. Non sei como sería de esperado na vida cotiá de cada un... pero dende logo podovos asegurar que en moitas páxinas de internet era algo mooooooi esperado. Pasaron miles de rumores, de datas nas que chegaría, de características que se lle incorporarían ao que xa existía noutros países, da man de que compañía de telefonía chegaría, asi que finalmente..... AQUI O TENDES!!! iPhone 3G

O próximo e algo rídiculo pero fixome gracia, e solo polo chiste, gustaríame ver a miña filla con el posto. O pixama de Kill Bill para bebés.
Seguro que a miña filla será moito máis guapa que Uma Thurman, polo tanto, quedaralle aínda mellor a ela este pixama, que a loura de bote de Hollywood.
O artículo encontreino na páxina de Compradiccion, que sempre ten cousas diferentes e únicas. Se o queredes comprar, esta en 4 tallas (de 60 a 90 cm) e ten un prezo de 40€. Algo insignificante comparado con ter a filla máis loitadora do barrio! jaja!
Para compralo, Vanhatapio. Se alguen se atreve que por favor que me mande unha foto do pixama!

E por ultimo un video musical italiano. De un grande! a min e o cantante que máis me gusta. Non so me gusta unha canción solta por ahí, do seu último disco "La Finestra", gustanme todas. Chamase Negramaro, e o tema é "L`immenso"



Apertas!

2 comentarios:

ℓa moCosa dijo...

VAS A TENER UNA HIJA????!!!!!
O lo dices hipotéticamente refiriéndote a un futuro??
como molaría ver a una enana con el body amarillo, toda malosa y silvando la canción de kill bill

ℓa moCosa dijo...

ah, otra cosa, el tamaño de los videos lo modificas tú en el código htm no?